poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Zaczynamy biegać

I żeby nie być gołosłownym zaczynamy biegać!!!

Na początek 6 km marszobiegu. 4 minuty marszu 4 minuty biegania. Jestem lekko padnięta, ale zadowolona. Mądre książki mówią, że żeby wyrobić kondycję i ją utrzymać należy biegać minimum 3 razy w tygodniu. Więc 3 dni roweru zamieniam na 3 dni biegania. Zobaczymy jak będzie. Na dobry początek, żeby mi się chciało - mały prezent:


Buty do biegania z jednego z moich ulubionych sklepów - Decathlon. Żeby nie było, że piszę o odpowiednim stroju, a biegam w byle czym ;)

Dam znać jak się sprawdzają w terenie, ale wstępnie mogę powiedzieć, że po sklepie biegało się świetnie.

4 komentarze:

  1. W Decathlonie fajnie się biega, skacze na trampolinie, jeździ na rowerze, gra w badmintona ;-) Naprawdę lubię Decathlona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre podejście do biegania:-) ja już jestem biegową maniaczką:D ah uwielbiam to!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Ja ostatnimi czasy też korzystam z pogody i biegam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też muszę w końcu zacząć biegać : ) i również planuję zakupić buty w Decathlonie : ) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że tutaj jesteś.
Zostaw komentarz - to bardzo motywuje do dalszej pracy!