piątek, 2 sierpnia 2013

Sałatka z łososiem

Wracając z pracy kupiłam wczoraj brzuszki z łososia - wymyśliłam że zrobię z tego sałatkę. Do sałatki wzięłam... to co znalazłam w lodówce i wyszło pysznie.


Składniki
  • brzuszki z łososia 25 dkg
  • jajka - 3 sztuki
  • puszka kukurydzy
  • rzodkiewka - 4-6 sztuk
  • szczypiorek
  • pieprz i sól
Przygotowanie

Jajka gotujemy na twardo. W międzyczasie kroimy w kostkę brzuszki z łososia, rzodkiewkę i szczypiorek - wrzucamy do miski. Dodajmy odsączoną kukurydzę z puszki (jeśli uważacie, że jest za słodka - można wykorzystać kukurydze mrożoną; mnie jednak tym razem bardziej pasowała ta z puszki).

Po ugotowaniu jajka przelewamy zimną wodą, obijamy i zostawiamy na trochę w wodzie - dzięki temu jajka a dużo szybciej wystygną. Po obraniu kroimy je w kostkę i wrzucamy do pozostałych składników.

Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Ponieważ jajka były jeszcze ciepłe, więc trochę się rozpadały, dzięki czemu fajnie połączyły wszystkie składniki i nie było konieczności dodawania jogurtu czy majonezu. Zresztą mam wrażenie, że jogurt niestety nie pasowałby do tego zestawienia.


Tak przygotowaną sałatkę zapakowałam do dwóch pojemników i włożyłam do lodówki - śniadanie do pracy gotowe :)


Smacznego!

2 komentarze:

Dziękujemy, że tutaj jesteś.
Zostaw komentarz - to bardzo motywuje do dalszej pracy!