czwartek, 22 sierpnia 2013

Chwalimy się

Muszę się pochwalić, bo jestem z siebie bardzo dumna :) Udało nam się wczoraj przebiec cały dystans 6 km. Do tej pory część z tego szliśmy w szybkim tempie, ale po 2 tygodniach biegania w końcu się udało!!! M. nie miał takich problemów z dystansem jak ja, bo już wcześniej przebiegał podobny dystans na bieżni. Ale ja powtórzę raz jeszcze - jestem z siebie dumna.

Przy okazji pokażę po czym biegamy (dystans pokonujemy w jedną stronę i z powrotem - stąd nasze 6 km):


Oczywiście po dobiegnięciu do auta myślałam, że ducha wyzionę, ale starczyło jeszcze trochę sił na rozciągnięcie się.

A przy okazji widzę, że waga w końcu się ruszyła, więc mam jeszcze większą motywację do pokonywania własnych słabości.

I pomyśleć, że jak na studiach postanowiliśmy biegać, to po kilku dniach stwierdziłam, że nie znoszę biegania i więcej biegać nie będę... Na a potem były tego efekty, w postaci sporej nadwagi.

Trzymajcie kciuki za dalsze sukcesy i dla was również - powodzenia

3 komentarze:

  1. Bosz, czy cały świat biega, tylko nie ja?! ;)
    A tak serio to gratuluję. Szybko rośnie ci forma

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna forma!
    Pogratulować.. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trzymam kciuki:-) mnie się udało 5km bez zatrzymywania sie w czasie 31minut :D ah ah

    Gratulacje z wyniku!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że tutaj jesteś.
Zostaw komentarz - to bardzo motywuje do dalszej pracy!