wtorek, 10 września 2013

Trening z trenerem przez internet

Dostaliśmy ostatnio propozycję skorzystania z treningu online na stronie http://fitwithme.com/. Ponieważ oferta wydaje się dosyć bogata - do dyspozycji mamy 6 różnych treningów, każdy w 3 różnych poziomach trudności i 3 różnych długości. Ponadto po wybraniu typu treningu możemy również wybrać wariant ćwiczeń (od 2 do 4 wariantów na każdą kombinację). Daje to w sumie kilkaset opcji - jest więc w czym wybierać.

Do dyspozycji mamy następujące treningi:

Body Shape -  to trening kształtująco-wzmacniający, czyli spalający tkankę tłuszczową i wzmacniający mięśnie, dzięki czemu organizm będzie spalał więcej energii i zachowasz wymodelowaną sylwetkę. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni nóg, brzucha. Jest to trening o średnim poziomie intensywności.

Cross Training - to trening ogólnorozwojowy, dzięki któremu podniesiesz swoją kondycję, ogólną sprawność, wzmocnisz mięśnie i spalisz nadmiar tkanki tłuszczowej. Te ćwiczenia idealnie przygotują Cię do bardziej specjalistycznych treningów. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni całego ciała. Jest to trening o średnim poziomie intensywności.

Stretch'n'Burn - to trening kształtująco-rozciągający, czyli spalający nadmiar tkanki tłuszczowej i poprawiający elastyczność mięśni, dzięki czemu polepszy się Twoja przemiana materii i na długo zachowasz szczupłą sylwetkę. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni nóg, pośladków. Jest to trening o średnim poziomie intensywności.

Ambient Fit - to trening wzmacniający mięśnie, a jego celem jest wymodelowanie sylwetki i poprawa metabolizmu, przez co na długo zachowasz szczupłe ciało. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni całego ciała. Jest to trening o średnim poziomie intensywności.

Pilates - to trening wzmacniający mięśnie, a jego celem jest wymodelowanie sylwetki i poprawa metabolizmu, przez co na długo zachowasz szczupłe ciało. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni pleców, nóg. Jest to trening o niskim poziomie intensywności.

Yoga - to trening rozciągający mięśnie, a jego celem jest uelastycznienie, wzmocnienie oraz wymodelowanie ciała, a także poprawa postawy. Podczas ćwiczeń skupimy się na pracy mięśni nóg, pleców. Jest to trening o niskim poziomie intensywności.

Oprócz opisu jak wygląda trening mamy również informację o tym jakich przyrządów będziemy potrzebować podczas wykonywania ćwiczeń. Na początek wystarczy się zaopatrzyć w matę do ćwiczeń - powinna wystarczyć do przeprowadzenia większości treningów.

Ostatnia informacją, którą dostajemy jest lista ćwiczeń - dzięki temu zanim przystąpimy do ćwiczenia możemy stwierdzić, czy będzie nam odpowiadał.


No i w sumie to tyle - my zaczynamy dzisiaj - zobaczymy jak to wygląda w praktyce i czy w ogóle warto. A wszystkich zainteresowanych odsyłam do strony: http://fitwithme.com/pl/how-it-works.

Miłych treningów życzę!

3 komentarze:

  1. Hej, dziękuje za komentarz, u was mnóstwo inspiracji, dodaję blog do obserwowanych i będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że tutaj jesteś.
Zostaw komentarz - to bardzo motywuje do dalszej pracy!