środa, 20 listopada 2013

Sałatka z kurczakiem i brokułem

Miałam wczoraj wariacki dzień - prosto z pracy pojechałam na siłownię, potem zakupy, powrót do domu i trzeba by przygotować jakiś obiad na jutro. Przeglądając listę zamienników zauważyłam, że w prawie każdej pozycji jako zdrowy substytut wymieniany jest brokuł. Zainspirowało mnie to do zrobienia fit sałatki. Mam nadzieję, że będzie nam dziś smakować :)

Składniki
  • brokuł
  • mix sałat
  • pierś z kurczaka
  • ser feta (1/4 opakowania)
  • ulubiona przyprawa do kurczaka
  • jogurt naturalny (100 g)
  • łyżeczka chrzanu (ja wybrałam cytrynowy)
  • pieprz
Przygotowanie

Brokuł dzielimy na różyczki, łodygę obieramy, wszystko wrzucamy do lekko osolonej wody i gotujemy ok. 15 minut. Brokuł nie powinien być po ugotowaniu zbyt miękki.

Pierś z kurczaka kroimy w kostkę. Jeśli mamy czas możemy wrzucić ją do woreczka dosypać ulubionych przypraw, wymieszać wszystko i wstawić na pół godziny do lodówki. Jeśli nie - to od razu wrzucamy przyprawioną pierś na patelnię dodając odrobinę wody. 

Brokuł oraz pierś z kurczaka przekładamy do miski i czekamy aż ostygną. Następnie dodajemy do nich mix sałat i pokrojony w drobną kostkę ser feta.


Sos przygotujemy na bazie jogurtu. Jogurt mieszamy z chrzanem na gładką masę, dodajemy pieprz. Wlewamy do przygotowanej sałaty. Możemy poczekać około pół godziny przed podaniem aż wszystkie smaki się przejdą.


Smacznego!

1 komentarz:

  1. Wygląda smacznie. To będzie moje jutrzejsze drugie śniadanie do pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy, że tutaj jesteś.
Zostaw komentarz - to bardzo motywuje do dalszej pracy!